niedziela, 10 lutego 2013

Ferie !!!!

  Sorry , że tyle nie pisałam , ale nie miałam czasu .
  Ale , podczas ferii będę dodawać regularnie notatki :)
  Planuję parę niespodzianek , będą też newsy modowe i nie tylko , oraz kolejne części pamiętnika C:
  Dziś modny zestaw na wiosne/przedwiośnie  , oraz czego nie założyć w tym sezonie  .

                            O to świetny zestaw na każdą okazję . Wiosna / Lato 2013

                                           
                                 A to super niespodzianka ! Zestaw wiosenny dla beliebers :)

W tym sezonie modne motywy :sowy , galaxy , moustache 
oraz t-shirty z kolorowymi nadrukami .

Czeko nie zakładajmy : przereklemowane są neony i niektóre fasony baskinek .
                                       
                                        Na dziś tyle , miłych ferii tym co je zaczęli ;)
                 A ci którzy je skończyli pochwalcie się gdzie wyjechaliście , co robiliście :)
                                                 A może dopiero macie plany .
                                 Ja zamierzam iść na narty i kręgle, łyzwy ,  centra chandlowe i td .
                                         

                                                            Niedługo nowa notatka :)))
                                   

8 komentarzy:

  1. Też zaczęłam ferie+ bardzo fajny post. Zapraszam do mnie http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mega blog <3 ja ferie mam od jutra :D zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga. byloby mi bardzo milo. ja twoj obserwoje <3
    http://iki-ikii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie kończę pierwszy tydzień ferii ;) Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie --> http://worldbyeasygirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również kończę 1 tydzień ferii. Czas leci zdecydowanie za szybko. Po niedzieli jadę do koleżanki, która mieszka w Gdańsku : ) .
    Obserwuję i zapraszam ; *
    http://fuucking-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń