czwartek, 9 sierpnia 2012

Konkurs !!!!

Siemano , mam dla was konkurs .
Polega na zrobieniu nagłówka i kursorek na mojego bloga .
Wymogi : Nagłówek na zawierać nazwę mojego bloga i ma być delikatny dziewczęcy w kolory przeważające , krem , mięta ( może być z motywami Francji  .
Żeby wziąć udział wystarczy :
- Zaobserwować bloga
- Wysłać pracę na e-mail : paula.szpinda@onet.pl
-Napisać w komentarzu zgłaszam się i imię .
Nagrody :
1 miejsce -  reklama bloga w każdej notatce przez 5 miesięcy lub umieszczenie buttona reklamującego blog przez 3 miesiące i coś z grafy .
 2 miejsce - reklama bloga w każdej notatce przez miesiąc lub umieszczenie buttona reklamującego blog przez tydzień i like for you fanpage

5 komentarzy:

  1. Ja postaram się zrobić tez nagłówek.

    P.S.Super blog dodałam się do obserwatorów, więc liczę, że odwdzięczysz się tym samym na moim blogu:
    klada-myworld-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko , odwdzięczę twój też mega .
      ps. powodzenia w konkursie .

      Usuń
    2. Już wysłałam Ci to na e-maila :D

      Usuń
    3. spoko , ten jakby kremowy mi się spodobał

      Usuń
  2. Postaram się coś zrobić.
    Jak będzie gotowy to wyślę na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń